شنبه , می 18 2024
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید الیاف سوزنی فایبرگلاس(مت) 450 گرمی

خرید الیاف سوزنی فایبرگلاس(مت) 450 گرمی

خرید الیاف سوزنی فایبرگلاس( مت) ۴۵۰ گرمی با کیفیت عالی از مراکز فروش رسمی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند برای خریداران یک پیشنهاد عالی می باشد.

معمولاً پارچه هایی که از نخ های نازک شیشه به دست می آید الیاف سوزنی هستند که قطر آنها تقریباً ۵ الی ۲۵ میکرومتر می باشد از این الیاف برای افزایش استحکام و مقاومت قطعات فایبرگلاس استفاده می شود.

از ویژگی‌های بارز این الیاف مقاومت مناسب در برابر رطوبت و اسید و قلیایی  می باشد به همین دلیل می توان گفت ۹۰ ٪ الیاف مورد نیاز برای کامپوزیت های مهندسی را الیاف سوزنی تشکیل داده اند.

خرید الیاف سوزنی فایبرگلاس (مت)

خرید الیاف سوزنی فایبرگلاس (مت) از نمایندگی فروش تهران به صورت حضوری و غیرحضوری به دلیل کیفیت بالا محصول و همچنین قیمت مناسب آن رونق چشمگیری داشته است.

از تفاوت های بارز پشم شیشه با الیاف سوزنی می توان به کاربردهای آنها اشاره کرد زیرا از پشم شیشه فقط برای عایق های حرارتی استفاده شده و از نظر ظاهری نیز قطر و طول ثابتی ندارند اما الیاف سوزنی با توجه به میزان ضخامت و تراکم نخ استفاده شده در اندازه‌های ۲۲۵، ۳۰۰ و ۴۵۰ گرم بر متر مربع تولید شده است.

قابل توجه خریداران گرامی جهت ثبت سفارش الیاف سوزنی فایبرگلاس و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کاربرد، قیمت و انواع متنوع محصولات کافیست با کارشناسان فروش این سایت ارتباط برقرار نمایید.

فروش عمده الیاف سوزنی فایبرگلاس 450 گرمی

فروش عمده الیاف سوزنی فایبرگلاس 450 گرمی

به طور کلی در کارخانه جات الیاف سوزنی به دو شیوه پودری و روغنی تولید و به بازار عرضه شده اند الیاف سوزنی پودری با استفاده از یک پودر مخصوص برای شکل گیری رندوم در کنارهم و با قالب هایی یک لایه در طول و عرض های مختلف به وجود آمده و الیاف سوزنی روغنی در فرایند ویژه توسط یک روغن مخصوص به دست آمده اند.

برخی از کاربردهای مهم الیاف سوزنی فایبرگلاس (مت) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قایق سازی
  2. ساخت بدنه و عرشه شناور ها مانند: لنج
  3. ساخت قطعات کامپوزیت
  4. تولید مخازن آب و نگهداری مواد شیمیایی
  5. انواع قطعات فایبرگلاس
  6. ساخت لوله های قطور

فروش عمده الیاف سوزنی فایبرگلاس ۴۵۰ گرمی از فعالیتهای اصلی این مجموعه به شمار می رود و به دلیل رابطه ای مستقیم با کارخانه های تولیدی و کوتاه کردن دست دلالان نازلترین قیمت بازار را عرضه کرده است بنابراین جهت کسب حاشیه سود بالا همین حالت اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شماره موبایل: 09124897400
پست الکترونیکی: Adgroup707@gmail.com

درباره‌ی asadi

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *