شنبه , می 18 2024
خانه / توری فایبرگلاس / خرید توری پشه نسوز فایبرگلاس طول 1 متر

خرید توری پشه نسوز فایبرگلاس طول 1 متر

خرید توری پشه نسوز فایبرگلاس در ابعاد مختلف به ویژه طول ۱ متر رونق بسیاری پیدا کرده جهت استعلام قیمت انواع توری پشه فایبرگلاس شما را به این سایت دعوت می نماییم تا با دریافت پایین ترین قیمت حاشیه سود بالایی کسب نمایید.

توری پشه همان گونه که از نامش پیداست برای مقابله با ورود حشرات مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع مختلف در بازار در مورد خرید و فروش قرار گرفته و محبوب ترین آنها توری پشه نسوز فایبرگلاس می باشد.

این محصول به دلایل زیادی همچون ابعاد مختلف، وزن سبک، نصب راحت، قیمت ارزان، مقاومت در برابر گرما و سرما و نور خورشید مورد توجه ویژه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

خرید توری پشه نسوز فایبرگلاس طول 1 متر

خرید توری پشه نسوز فایبرگلاس طول ۱ متر علاوه بر نمایندگی ها از مراکز پخش آنلاین نیز امکان پذیر است چنانچه قصد تهیه این محصول را با کیفیت درجه یک و نازلترین قیمت بازار را دارید فرصت را از دست ندهید و برای ثبت سفارش با کارشناس فروش مرکز ارتباط برقرار نمایید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد توری پشه قابلیت انعطاف پذیری آن می‌باشد که اگر در حالت فشار قرار بگیرد دوباره می تواند به حالت اولیه خود بازگردد این قابلیت در توری پشه با کیفیت عالی مشاهده می شود.

معتبرترین مرکز خرید و فروش توری پشه نسوز در ایران در پایتخت قرار دارد که محصولات خود را علاوه بر فروش حضوری به شیوه اینترنتی نیز عرضه می کند تا افرادی که قادر به دسترسی حضوری نیستند این محصول را با کیفیت و قیمت تضمین شده در شهر خود تحویل بگیرند و بهترین خرید خود را تجربه نمایند.

ارزان ترین قیمت توری پشه نسوز در انواع مختلف

ارزان ترین قیمت توری پشه نسوز در انواع مختلف

 

ارزان ترین قیمت توری پشه نسوز در انواع مختلف را از این مرکز فروش جویا شوید زیرا با شرکت های تولیدی رابطه مستقیم داشته و محصول را از درب کارخانه بدون واسطه برای خریدار ارسال خواهد کرد.

برای نصب توری پشه نسوز پلاستیکی در پنجره کافیست محل مورد نظر را تمیز کرده سپس چسب مایع را در چارچوب پنجره بریزید و توری که از قبل کمی بزرگتر از اندازه پنجره بریده اید روی آن قرار دهید و محکم فشار داده تا کاملاً بچسبد.

توری پشه نسوز معمولاً در دو نوع پلاستیکی و پارچه ای به تولید رسیده است که هر کدام از نظر کاربرد قیمت و کیفیت با هم متفاوت میباشد برای تکمیل اطلاعات تان می توان با شماره موبایل ذکر شده تماس حاصل فرمایید تا مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شماره موبایل: 09124897400
پست الکترونیکی: Adgroup707@gmail.com

درباره‌ی asadi

حتما ببینید

بیشترین استفاده و مهمترین کاربردهای مش فایبر گلاس AR یا مقاوم در برابر قلیایی در صنعت ساختمان، مهندسی عمران، تولیدی و دریایی چیست؟ 

مهمترین کاربردهای مش فایبر گلاس AR چیست؟

بیشترین استفاده و مهمترین کاربردهای مش فایبر گلاس AR یا مقاوم در برابر قلیایی در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *