شنبه , می 18 2024
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید توری پشه نسوز عرض 120 سانت پلاستیکی

خرید توری پشه نسوز عرض 120 سانت پلاستیکی

خرید توری پشه نسوز در اندازه دلخواه را در بازرگانی فروش آن تجربه کنید در این مجموعه فروش توری پشه نسوز عرض 120 سانت پلاستیکی بیشترین حجم سفارش را به خود اختصاص بخشیده است.

توری پشه نسوز در واقع توری می باشد که 32 درصد از الیاف آن فایبرگلاس و 68 درصد آن پی وی سی است که در برابر آفتاب، نور، سرما و گرما محیط مقاوم است.

جالب است بدانید که شبکه های مش این تور به گونه ای می باشد که حشرات نمی توانند از آن ها عبور کنند و البته برای رد شدن هوا هیچ مشکلی نخواهد بود و همین قابلیت سبب محبوبیت این محصول شده و بسیاری از خریداران به سمت محصولاتی با چنین ویژگی و مزیت هایی کشیده شده اند.

مرکز خرید توری پشه نسوز 120 سانت

مرکز خرید توری پشه نسوز 120 سانت

 

خرید توری پشه نسوز 120 سانت را در هر نقطه از کشور که باشید می توانید بدون مراجعه حضوری، به صورت اینترنتی در ابن بازرگانی انجام دهید که از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه است.

امروزه خرید اینترنتی جزو رایج ترین راه ها برای سفارش و دریافت محصول می باشد که به عنوان جایگزین خرید حضوری شناخته می شود که دارای مزیت های زیادی است که یکی از آن ها، ارسال به سراسر کشور در سریع ترین زمان بدون هیچ تلاشی از جانب مشتریان می باشد.

خرید توری پشه نسوز به قیمت کارخانه موجب می شود متقاضیان بیشترین حاشیه سود را در این صنعت برخوردار شوند از این رو پیشنهاد می گردد این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا جهت ثبت سفارش خود با مشاوران فروش سایت تماس برقرار کنید.

ارزان ترین قیمت توری پشه ای پلاستیکی

ارزان ترین قیمت توری پشه ای پلاستیکی

قیمت هر کیلو کافی میکس فله ای مرغوب و درجه یک را قادر می باشید از کارشناسان فروش نمایندگی‌ آرشامین دریافت کنید  که در این صورت می توانید محصول مورد نظر را خود را سفارش داده و بدون هیچ تلاشی نیز آن را دریافت کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت توری پشه ای به شامل کیفیت و شرکت تولید کننده محصول بستگی دارد  که تمامی محصولات تولید شده در ابن بازرگانی از کیفیت بالا و قیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز برخوردار می باشد.

شایسته است که بدانید متقاضیان، قبل از ثبت سفارش امکان دریافت مشاوره خصوصی و آنالیز محصول وجود دارد تا متقاضیان با اطمینان و اعتماد بیشتری به خرید کافی میکس در حجم فله بپردازند.

همانطور که از نام این محصول پیداست از آن به عنوان توری پنجره برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین به عنوان نورگیر، زیرگچی و زیرپارکت نیز استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شماره موبایل: 09124897400
پست الکترونیکی: Adgroup707@gmail.com

درباره‌ی asadi

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *